16, მარ, 2022 ლანა ღოღობერიძის ფილმის წარმატება იაპონიაში 14, მარ, 2022 “შერეკილები” ახალ სიცოცხლეს იწყებს – ელდარ შენგელაიას ფილმის აღდგენის პროცესი დასრულებულია! 11, მარ, 2022 საქართველოს კინემატოგრაფიის ეროვნული ცენტრის მოწოდება კინემატოგრაფისტებსა და კინოორგანიზაციებს! 11, მარ, 2022 ანიმაციური ფილმი “ფრენცის სასადილო” პირველი საერთაშორისო ჯილდოს მფლობელი გახდა 09, თებ, 2022 საქართველო ბერლინის 72-ე საერთაშორისო კინოფესტივალზე 12, იან, 2022 ქართველი ქალი რეჟისორები ტრიესტეს კინოფესტივალის ფოკუსში 12Next
14, მარ, 2022 “შერეკილები” ახალ სიცოცხლეს იწყებს – ელდარ შენგელაიას ფილმის აღდგენის პროცესი დასრულებულია! 11, მარ, 2022 საქართველოს კინემატოგრაფიის ეროვნული ცენტრის მოწოდება კინემატოგრაფისტებსა და კინოორგანიზაციებს! 11, მარ, 2022 ანიმაციური ფილმი “ფრენცის სასადილო” პირველი საერთაშორისო ჯილდოს მფლობელი გახდა 09, თებ, 2022 საქართველო ბერლინის 72-ე საერთაშორისო კინოფესტივალზე 12, იან, 2022 ქართველი ქალი რეჟისორები ტრიესტეს კინოფესტივალის ფოკუსში 12Next
11, მარ, 2022 საქართველოს კინემატოგრაფიის ეროვნული ცენტრის მოწოდება კინემატოგრაფისტებსა და კინოორგანიზაციებს! 11, მარ, 2022 ანიმაციური ფილმი “ფრენცის სასადილო” პირველი საერთაშორისო ჯილდოს მფლობელი გახდა 09, თებ, 2022 საქართველო ბერლინის 72-ე საერთაშორისო კინოფესტივალზე 12, იან, 2022 ქართველი ქალი რეჟისორები ტრიესტეს კინოფესტივალის ფოკუსში 12Next
11, მარ, 2022 ანიმაციური ფილმი “ფრენცის სასადილო” პირველი საერთაშორისო ჯილდოს მფლობელი გახდა 09, თებ, 2022 საქართველო ბერლინის 72-ე საერთაშორისო კინოფესტივალზე 12, იან, 2022 ქართველი ქალი რეჟისორები ტრიესტეს კინოფესტივალის ფოკუსში 12Next
09, თებ, 2022 საქართველო ბერლინის 72-ე საერთაშორისო კინოფესტივალზე 12, იან, 2022 ქართველი ქალი რეჟისორები ტრიესტეს კინოფესტივალის ფოკუსში 12Next